جلسه مرکز توسعه آموزش دانشجویی در دانشکده بهداشت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت، نشست مرکز توسعه آموزش دانشجویی با حضور دبیر EDC دانشجویی دانشگاه، مدیر دفتر توسعه آموزش، مسئول استعدادهای درخشان دانشکده بهداشت، اعضای EDC دانشجویی دانشکده بهداشت و با حضور پرشور دانشجویان دانشکده بهداشت در روز سه شنبه 30 آبان ماه 402 برگزار شد.
در این جلسه دانشجویان با ساختار، حدود وظایف تشکل EDC دانشجویی، مزایای حضور در این تشکل، طرحهای مرتبط با آییننامه استعدادهای درخشان آشنا شدند.
لینک کوتاه خبر :