بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیمارستان معتمدی گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، چهارشنبه پنجم شهریور ماه ۱۴۰۴، دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه با هدف بررسی روند ارائه خدمات درمانی و ارزیابی نیازهای مراکز درمانی، از بیمارستان معتمدی گرمسار بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور دکتر بهپور یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی و دکتر احسان حسینزاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه انجام شد، بخشهای مختلف بیمارستان مورد بازدید قرار گرفت و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با بیماران، همراهان و کارکنان، در جریان مسائل و درخواستهای آنان قرار گرفت.
دکتر علی رشیدیپور بر ضرورت ارتقای بیش از پیش کیفیت خدمات، بهبود زیرساختها و افزایش رضایتمندی مردم حمایت از کادر سلامت و توسعه خدمات سلامت و امکانات در سراسر مناطق تحت پوشش دانشگاه تاکید نمود.
همچنین در این بازدید، دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، دکتر آرش اکبری رئیس بیمارستان معتمدی و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان گرمسار نیز حضور داشتند و گزارشی از وضعیت و مسائل مربوط به بیمارستان را ارائه کردند.