انجام پویش ملی سلامت ایرانیان در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

انجام پویش ملی سلامت ایرانیان در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با اجرای پویش ملی سلامت ایرانیان و نیز هفته اطلاع رسانی ایدز با همکاری مراقبان سلامت پایگاه سلامت قلعه نو و نیز مرکز مشا وره  بیماری های رفتاری شهرستان  جلسه آموزشی برای کارکنان و دانشجویان در روزهای 20، 21 و 22 آذر ماه در دانشگاه آراد اسلامی گرمسار برگزار شد.

در این جلسات آموزشی  که مورد استقبال دانشجویان و کارکنان قرار گرفت، تمامی حاضران در پایان در پویش ملی شرکت نموده و در صورت لزوم تست ایدز نیز انجام شد.

لازم به ذکر است: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حال حاضر در  رشته های پرستاری و بهدشت عمومی نیز دانشجو می پذیرد که دوره کار آموزی خود را در حوزه شبکه بهداشت و درمان گرمسار می گذرانند.
 
 
 
  • کد خبر : 48553
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر