انجام پویش ملی سلامت ایرانیان در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با اجرای پویش ملی سلامت ایرانیان و نیز هفته اطلاع رسانی ایدز با همکاری مراقبان سلامت پایگاه سلامت قلعه نو و نیز مرکز مشا وره بیماری های رفتاری شهرستان جلسه آموزشی برای کارکنان و دانشجویان در روزهای 20، 21 و 22 آذر ماه در دانشگاه آراد اسلامی گرمسار برگزار شد.
در این جلسات آموزشی که مورد استقبال دانشجویان و کارکنان قرار گرفت، تمامی حاضران در پایان در پویش ملی شرکت نموده و در صورت لزوم تست ایدز نیز انجام شد.
لازم به ذکر است: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حال حاضر در رشته های پرستاری و بهدشت عمومی نیز دانشجو می پذیرد که دوره کار آموزی خود را در حوزه شبکه بهداشت و درمان گرمسار می گذرانند.
لینک کوتاه خبر :