ارزیابی نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان مهدیشهر توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نوروز ۱۴۰۴

ارزیابی نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان مهدیشهر توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نوروز ۱۴۰۴

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح روز دوشنبه چهارم فروردین ماه سال جاری دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان جانشین ستاد نوروزی دانشگاه در سال ۱۴۰۴ به شهرستان مهدیشهر سفر کردند.

در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان مهدیشهر، دکتر کامران قدس به اتفاق هیأت همراه با حضور در بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدیشهر، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، با کارکنان، کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان به گفتگو پرداخت و روند ارائه خدمات درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر قدس از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی مهدیشهر و شهمیرزاد بازدید کردند و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این پایگاه ها، به بررسی نحوه ارائه خدمات و تعداد ماموریت های انجام شده پرداختند و از محل استقرار اتوبوس آمبولانس دانشگاه در محور شهمیرزاد به مهدیشهر نیز بازدید کردند

همچنین در این سفر، روند ارائه خدمات بهداشتی در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی جعفرآبادی شهمیرزاد و مرکز خدمات جامع سلامت شهید باقری‌پور مورد ارزیابی قرار گرفت و رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت این مرکز قدردانی و فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

 

 

  • کد خبر : 55469
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *