جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی،سلامت، زنان و خانواده شهرستان آرادان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در یازدهمین روز از خرداد ماه سال جاری، جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی،سلامت، زنان و خانواده شهرستان آرادان با حضور مهندس بور بور فرماندار شهرستان، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر روساي ادارات و دستگاه های اجرایی در سالن پژوهش سراي اداره آموزش و پرورش شهرستان آرادان برگزار شد.
در اين جلسه دكتر قدس مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با تأکید بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی به تشريح طرح هر خانه يك پايگاه سلامت پرداخته و مصوبات و برنامه های طرح مذكور را تشريح نمود.
لینک کوتاه خبر :