از پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) آرادان تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه سی ام آذرماه 99 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در مراسمی از زحمات، فداکاری و از خود گذشتگی کادر پرستاری در مبارزه با بیماری کووید19 با حضور حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان به همراه دکتر صفری فرماندار آرادان، دکتر نداف سرپرست بیمارستان امام حسین(ع)، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در بیمارستان امام حسین (ع) ارادان تقدیر و تشکر شد.
دراین مراسم دکتر قدس ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب و روز پرستار در جمع پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)، بیان داشت: پرستاری حرفه ای انسانی است و همه موظفیم از این انسان های فداکار، پر عاطفه و دلسوز که با عمل انسانی خود به ویژه در شرایط کنونی اپیدمی مجاهدت می نمایند تشکر و قدرانی کنیم.