قدردانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان از مدافعین سلامت این شهرستان

 قدردانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان از مدافعین سلامت این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز یکشنبه بیست و هفتم مهر ماه 99، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آرادان به اتفاق تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی با حضور در در دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان از تمامی مدافعان سلامت شهرستان آرادان تقدیر وتشکر نمودند.

دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن عرض خیر مقدم، از حضور فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی قدردانی نمود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، بر تعامل بیش از پیش نیروی انتظامی با حوزه سلامت این شهرستان درراستای رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

  • کد خبر : 27968
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *