جلسه بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای ییلاقی شهرستان آرادان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه سیزدهم خرداد ماه سال جاری، جلسه ای در خصوص بهبود آب آشامیدنی و تأمین آب شرب بهداشتی شهر کهن آباد و روستاهای رامه بالا و پایین،چهارطاق،قالیباف و... با حضور دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، بخشدار شهرکهن آباد ،ریاست آب و فاضلاب شهرستان و اسکندری زاده کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در محل بخشداری شهر کهن آباد برگزار گردید.
در این جلسه مقرر گردید تا هفته آینده بازدید از سامانه آبرسانی روستاههای ییلاقی ذکر شده انجام شده و نسبت ب رفع ایرادات آن در اسرع وقت اقدام گردد.
در پایان جلسه دکتر قدس ریاست شبکه به همراه کلیه حاضرین در جلسه از سیستم آبرسانی شهر کهن آباد و روستای کندقلی خان بازدید به عمل آورده اند.