یازدهمین جلسه كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ ظهر روز چهارشنبه 27 فروردین ماه 99، یازدهمین جلسه كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و سایر اعضاء این کمیته در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تمامی همکاران ما اعم از کادر بهداشتی، درمانی و ستادی این دانشگاه دوشادوش یکدیگر و با تمام قوا برای شکست و نابودی این بیماری تلاش می کنند و امیدوارم با همیاری و همدلی مردم، تلاش این عزیزان به زودی تحقق یابد و خبر خوش شکست کرونا را خدمت مردم اعلام نمائیم.
در ادامه دکتر فریور دبیر كميته دانشگاهي سازماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آخرین اقدامات و برنامه های اجرا شده در این کمیته گزارش مبسوطی را ارائه نمود.
در این نشست دکتر میرمحمد خانی رئیس کارگروه اپیدمیولوژی مقابله با کرونا دانشگاه نیز به تشریح و تحلیل داده های تحقیقاتی این کمیته علمی دانشگاه پرداخت.
سپس حاضرین در خصوص اقدامات انجام شده و دستورالعمل های مربوطه به تبادل نظر پرداخته و ضمن تبیین وظایف واحدها در زمینه کنترل بیشتر از بیماری کرونا ویروس، آخرین اقدامات و برنامه های اجرایی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
در پایان این جلسه تصمیماتی اتخاذ و جهت ابلاغ و اجرا توسط واحدهای مربوطه مصوب گردید.
شایان ذکر است: مدیران شبکه های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان های شهرستان های تحت پوشش نیز از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت نمودند.