گرامیداشت روزداروساز در معاونت غذا و دارو دانشگاه

به مناسبت پنجم شهریور، بزرگداشت زاد روز دانشمند فرهیخته ایرانی "محمد بن زکریای رازی" دکتر حسین رستم زاده معاون غذا و دارو دانشگاه، با اهدای گل از زحمات و تلاش های داروسازان معاونت غذا و دارو در این روزهای سخت کرونا، قدردانی نمود و روز داروساز را به آنها تبریک گفت.

دکتر رستم زاده گفت: کارکنان حوزه سلامت با ایثار و فداکاری خود، برگ زرین دیگری از حماسه را در دفتر پرافتخار این سرزمین رقم زده و امیدواریم همگان مانند گذشته قدردان این جانفشانی ها باشند و هر چه زودتر شاهد کنترل و مدیریت این بیماری منحوس باشیم.

  • کد خبر : 33043
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *