گراميداشت ميلاد كريم اهل بيت و تقدیر از مدافعان سلامت بيمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار شد

گراميداشت ميلاد كريم اهل بيت و تقدیر از مدافعان سلامت بيمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار شد

 گراميداشت ميلاد كريم اهل بيت و تقدیر از مدافعان سلامت بيمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛  به مناسبت ميلاد با سعادت كريم اهل بيت، حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام و با همكاري گروه مداحي ولايت ، اداره اوقاف و امور خیریه و فرماندهی انتظامي شهرستان دامغان، ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، محفل انس با قرآن، اجرای گروه سرود و مداحي در بيمارستان ولايت شهرستان دامغان برگزار گرديد.اين مراسم با استقبال كاركنان و بيماران بستري در بيمارستان همراه بود. 

  • کد خبر : 26013
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *