کنفرانس های دی ماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه با حضور 450 شرکت کننده برگزار شد

 کنفرانس های دی ماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه با حضور 450 شرکت کننده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کنفرانس های دی ماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه با حضور 450 شرکت کننده برگزار شد.

دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: کنفرانس تشخیص، درمان و مراقبت های بیمارستانی کووید 19 در روز سه شنبه 23 دی ماه، کنفرانس پرونده الکترونیک سلامت، تشخیص کووید 19 و طبقه بندی بیماری ها در روز دوشنبه 29 دی ماه و کنفرانس مدیریت اورژانس و مسائل قانونی مربوط به کووید 19 در روز پنج شنبه سی‌ام دی ماه سال جاری به صورت وبینار با 450 شرکت کننده از سراسر کشور برگزار گردید. 

مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه ادامه داد: سخنرانان این کنفرانس ها دکتر علی گوهری، دکتر یلدا هاشم پور، دکتر انوش دهنادی مقدم، دکتر مجید میرمحمد خانی، دکتر حسن صیامیان، دکتر آزاده یزدانیان، دکتر محمد رضا مونسان و دکتر هانیه صبوری شگفته بودند.

وی افزود: گروه هدف این کنفرانس ها، متخصصین داخلی و عفونی و طب اورژانس و گروه پرستاری، پزشکان عمومی، گروه مدیریت اطلاعات و کتابداری و اطلاع رسانی و ... با 3 امتیاز بازآموزی بود.

  • کد خبر : 30289
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *