کنفرانس مدیریت مخاطرات در مامایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه  25 آبان ماه سال 1400  کنفرانس " مدیریت مخاطرات در مامایی"  از ساعت 09:00 الی 12:00 با دبیری مهری انصاری نیاکی،  با شرکت 200 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.

دکتر مولایی خاطر نشان کرد: سخنرانان این کنفرانس ، خانم ها مژگان کمال پور و مهری انصاری نیاکی بوده اند.

وی افزود: گروه هدف این کنفرانس، گروه مامایی (کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد ) و دارای  3 امتیاز بازآموزی بوده است.

  • کد خبر : 34071
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *