کنفرانس درمان دیابت فراتر از کنترل قند خون برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز پنج شنبه 21 مرداد ماه سال 1400 کنفرانس " درمان دیابت فراتر از کنترل قند خون " از ساعت 09:00 الی 12:00 با دبیری سرکار خانم دکتر آتوسا نجم الدین و همچنین روز یکشنبه 24 مرداد ماه کنفرانس "مدیریت و درمان ترومبوآمبولی ریوی(VTE)"ساعت 09:00 الی 12:00 با دبیری آقای حسین داوری و در مجموع ، با شرکت 300 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.
سخنرانان این کنفرانسها، دکتر آتوسا نجم الدین،دکتر ثریا دوست محمدیان، دکتر مجید فروتن، آقای حسین داوری و دکتر محمد صادق وشو شادی بوده اند.
وی افزود: گروه هدف این کنفرانسها، پزشکان عمومی، متخصصین و فوق تخصص بیماریهای داخلی و غدد درون ریزی و متابولیسم، نفرولوژی و گروه پرستاری و دارای 3 و 1/5 امتیاز بازآموزی بود.