کنفرانس تازه های مراقبت پرستاری در پرفشاری خون برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛
دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز یکشنبه 25 مهر ماه سال 1400 کنفرانس "تازه های مراقبت پرستاری در پرفشاری خون" از ساعت 09:00 الی12:00با دبیری حسین داوری، با شرکت 200 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.
سخنرانان این کنفرانس، دکتر نازنین عباسی نژاد و دکتر سمیرا محرابی پری بوده اند.
وی افزود: گروه هدف این کنفرانس، گروه پرستاری و مامایی و دارای 3 امتیاز بازآموزی بود.
لینک کوتاه خبر :