کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رو یکشنبه 5 مرداد ماه سال 99، کمیته شهرستانی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و با محوریت خودکشی و رفتارهای پرخطر با حضور دکتر منتظری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و روسا و نمایندگان ادارات بهزیستی،کار ورفاه اجتماعی،ورزش و جوانان،هلال احمر،سپاه پاسداران،سازمان تبلیغات اسلامی،شهرداری و واحد های ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهربرگزار گردید.
در این جلسه ضمن ارائه گزارش توسط مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان مهدیشهر،روسا و نمایندگان ادارات نیز در خصوص میزان و نحوه همکاری خود در ارتقا کیفی اجرای برنامه های مداخله ای این حوزه،پیشنهادات و برنامه های خود را عنوان نمودند.
در حاشیه این جلسه مسئول واحد سلامت خانواده نیز در خصوص جلب همکاری ادارات در زمینه،کاهش مشکلات اجتماعی مادران باردار افغان شهرستان مطالبی را عنوان نمودند.
در پایان دکتر منتظری ضمن قدردانی از همکاری ادارات، بر لزوم مداومت در اجرای برنامه های پیشگیرانه با همدلی و همراهی تمامی سازمانهای مرتبط در شهرستان تأکید نمود.