کمیته هماهنگی برنامه ایمن سازی و شاخص های برنامه واکسیناسیون در شهرستان دامغان برگزار شد

کمیته هماهنگی برنامه ایمن سازی و شاخص های برنامه واکسیناسیون در شهرستان دامغان برگزار شد

 کمیته هماهنگی برنامه ایمن سازی و شاخص های برنامه واکسیناسیون در شهرستان دامغان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، مهندس محمدی معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای پیشگیری و مبارز بیماری ها و گسترش این شبکه، کمیته هماهنگی برنامه ایمن سازی و شاخص های برنامه واکسیناسیون، در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا جلسه دکتر پور محمدی، ضمن بیان اهمیت و لزوم تداوم برنامه ایمن سازی در شرایط پاندمی کرونا، خواستار بررسی وضعیت پوشش واکسناسیون و مشکلات موجود در برنامه ایمن سازی، پیگیری لازم برای واکسیناسیون کودکانی که تأخیر داشته اند شد.

وی همچنین از همکاران تقاضا کرد تمام تلاش خود را به کار گیرند و  افت پوشش واکسیناسیون را به صفر برسانند.

در ادامه دکتر پورمحمدی گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای پیشگیری از کووید-19 در مراکز بهداشتی، از همکاران انتظار می رود، با اطلاع رسانی مناسب به خانواده ها و اطمینان بخشی به آنان زمینه را برای مشارکت و حضور خانواده ها در واکسیناسیون فرزندانشان فراهم آورند.

در پایان رامشینی کارشناس زنجیره سرما در خصوص وضعیت موجود و شاخص برنامه ایمن سازی در شهرستان گزارشی را ارائه نمود و اعضای کمیته در خصوص ابعاد مختلف برنامه بحث و تبادل نظر کردند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 25852
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *