پیام دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

 پیام دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به جامعه خدوم کارگری کشور به ویژه کارگران و همکاران زحمتکش بهکار شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.

 

: متن پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یازدهم اردیبهشت؛ روز کارگر، فرصت مناسبی برای یادآوری بزرگی مردان و زنان بلند همتی است که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیر شان، سازندگی و آبادانی، رفاه و سلامتی جامعه است. آنان که فخر ما حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان شان بوسه زده و ضمن تکریم و بزرگداشت آنان، فرمود: این  دستی است که آتش به آن نمی‌رسد

در مجموعه خدمتگزاران گستره سلامت به ویژه مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگران و بهکاران عزیزی با فعالیت در واحدها و بخش های مختلف، در ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و کمک به ارتقای سلامت جامعه، تاثیر مهمی داشته و بی ادعا و صبور، در این مجموعه بزرگ نقش آفرینی می کنند.

اینجانب با تبریک روز کارگر و ارج نهادن به مقام کارگران عزیز و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید خدمت دانشگاه، شهید ناظری پور بهکار بیمارستان کوثر سمنان؛ امیدوارم کارگران و بهکاران محترم همکار، همواره در کنار خانواده های ارجمندشان، سلامت و تندرست بوده و با جدیت و همدلی سازنده، کماکان نظام سلامت را یاری نمایند. 

 

دکتر نوید دانائی

رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 25904
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *