پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.
متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
در سپیده دمان ۱۵ شعبان درخشان ترین ستاره هدایت و ولایت، درآسمان آفرینش نورافشانی می کند و در آن روز زیستن و شکفتن های ابدی آغاز می شود و زمین، مژدگانی شکوفه زاری پر طراوت را، دریافت می کند.
طلوع این خورشید و ظهور منجی در همه ادیان ابراهیمی اعتقادی راسخ است و بر این باور، آینده بشریت به صلح و صلاح و خیر خواهد انجامید. آری انتظار یعنی امید برای وضعیت بهتر که با قدوم حضرت ولی عصر منجی عالم بشریت محقق خواهد شد و این امید نیروی محرکه و پیشران جامعه است. امید آمدن منجی، شیرین ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینهساز تعالی خودسازی و تکامل خواهد بود.
اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) را به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم متدین ولایت مدار استان سمنان و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم و رجای واثق دارم با همدلی و همراهی مردم شریف استان و با تلاش همگانی ویروس کرونا را نابود نموده و جشن بزرگداشت این روز عزیز را با جشن نابودی کرونا ادغام نمائیم.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه