پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان جهان بالاخص جامعه دانشگاهی ایران، اساتید معزز و همکاران ارجمند این دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پروردگار منان یک بار دیگر توفیق خود را شامل حال بندگان مومنش ساخت تا برکت ماه میهمانیش را از صمیم دل و جان تجربه کنند و اکنون، از گذر یک ماه عبادت و بندگی، طعم دلنشین استجابت، کام مومنان را شیرین می سازد.
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشهای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزهداری، تلاوت قرآن و اقامهی نماز همراه و همنفسشان در این ایام مبارک بود.
عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.
امسال نیز ماه مبارک رمضان را در حالی آغاز کردیم که بخش اعظمی از کشورها و همچنین سیستم های بهداشتی و درمانی کشور عزیزمان ایران، روزهای سخت مقابله با کرونا را پشت سر می گذارد. از خداوند منان می خواهم که برکات این ماه مبارک را به عنوان ذخیره معنوی ارزشمند، در حیات دنیوی و اخروی یکایک ما بندگان به ویژه مدافعان سلامت که با زبان روزه در حال خدمت رسانی به بیماران بودند، جاری نموده و عبادات همه مومنان، قبول درگاهش باشد.
اینجانب باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بالاخص جامعه دانشگاهی ایران، اساتید معزز و همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه
