پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیام تبریکی این روز را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه سلامت استان تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای صادقانه سخت کوشان عرصه روابط عمومی است. عاشقانی که شبانه روز در ایفای نقش خود تلاش میکنند.
خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای نقش خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی گام بر میدارند قابل تقدیر است.
فعالیت در عرصه سلامت به ویژه در دوران مبارزه با کرونا ویروس نقشی بی بدیل در کمک به رفع دغدغه های اساسی مردم دارد و بدون شک تلاش در عرصه اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته و انعکاس انتظارات و کمک به شناسایی نقاط ضعف و حرکت در جهت تبدیل نمودن آنها به نقاط قوت و دادن امید به جامعه نزد خداوند دارای اجری عظیم و از سوی مسئولین دانشگاه قابل تقدیر و ستایش است.
نقش موثر و تاثیرگذار حوزه روابط عمومی در پیشبرد اهداف و برنامههای دانشگاه به ویژه در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، الخصوص در دوران مقابله و مدیریت بیماری کرونا ویروس در سال 1399 بر هیچ ناظر منصفی پوشیده نیست.
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیر، کارشناسان و فعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی واحدهای مختلف دانشگاه که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و با تدبیر و امید برای تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و همزبانی" فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روزافزون روابط عمومیها باشد.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه