پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز داروساز
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز داروساز را به اساتید و پزشکان داروساز این دانشگاه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
پنجم شهریور ماه زادروز مردی بزرگ، اندیشمند، محقق و افتخار تاریخ ایران و اسلام محمدبن زکریای رازی به نام روز بزرگداشت داروساز نامگذاری شده است.
این روز فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مسئولیت خطیر و مهم جامعه داروسازان در نظام سلامت کشور در زمینه ارتقای سطح سلامتی و بهبود کیفیت زندگی مردم است.
نتیجه دادن تلاش های بهداشتی و درمانی بدون توجه به نقش دارو و داروساز سخت و شاید غیر ممکن است و در شرایط کنونی جامعه، دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس و با توجه به هجمه دشمن در جبهه های مختلف از جمله تحریم و تهدید، داروسازان عزیز با عزم مثال زدنی در جهت خودکفایی تولیدات دارویی و عدم نیاز به داروهای خارجی باعث اقتدار کشور و نیز دلگرمی مردم به خدمات سلامت شده اند.
اینجانب ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام داروساز به جامعه داروسازان به خصوص اساتید داروسازی و داروسازان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امیدوارم این عزیزان در سایه ایزد منان، همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه