پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛  دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز جهانی بهداشت محيط را به همكاران بهداشت محیط این دانشگاه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

توسعه پايدار در ميان ملل مختلف با توجه به شرايط خاص اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي آن ها معنا مي يابد ولي محور هر توسعه پايداري انسان سالم است. حفظ دستاوردهاي نظام سلامت كشور و حفظ و ارتقاء سطح سلامت آحاد جامعه، حركت در مسيري است كه تحقق اهداف توسعه پايدار بر مبناي انسان سا لم را در پي دارد.رشد روز افزون پديده شهرنشيني و پيشرفت صنعت و تكنولوژي و افزايش آلاينده ها خطرات بسياري را متوجه انسان مي نمايد لذا ارائه فعاليت ها و خدمات بهداشت محيط جهت پيشگيري از بيماري ها و حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه ضرورتي انكار ناپذير است.

5 مهر ( 26 سپتامبر) روز جهانی بهداشت محيط نقطه عطفي در برنامه هاي بهداشت محيط محسوب مي شود و ميتواند تلاشي ديگر براي آماده سازي عمومي و جلب همكاريهاي بين بخشي و حمايت مسئولين باشد همچنين فرارسيدن روز جهانی بهداشت محيط فرصتي مناسب براي تقدير از زحمات همكاران، بازنگري فعاليت هاي انجام شده و برنامه ريزي براي آينده را فراهم مي آورد.

اينجانب ضمن تقدیر و تبريك اين روز به تمامي همكاران بهداشت محیط دانشگاه كه در شرایط حساس کنونی در عرصه مقابله با کرونا نیز پیشگام بوده و تلاش شبانه روزی دارند، از درگاه خداوند متعال سعادت، بهروزي و موفقيت آنان را خواستارم.

                                                                                                            دکتر نوید دانائی

                                                                                                              رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 27666
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *