پيام تقدير و تشكر مدير كل دفتر سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد وزارت بهداشت از معاون بهداشتي دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مدير كل دفتر سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد وزارت بهداشت، طي پيامي از زحمات دكتر جندقي معاونت بهداشتي دانشگاه و همكاران حوزه سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد در خصوص گزارش اقدامات مداخلات سلامت اجتماعي در ايام همه گيري كرونا قدردانی نمود.
متن پيام به شرح زير است :
جناب آقاي دكتر جعفر جندقي
معاون محترم بهداشت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان
با سلام واحترام،
در خصوص گزارش اقدامات صورت گرفته اعضاي كميته هاي محلي مجري برنامه مدل مداخلات سلامت اجتماعي در ايام همه گيري كرونا، بدينوسيله از زحمات و تلاش هاي مستمر و موثر جنابعالي و همكارانتان در حوزه سلامت رواني، اجتماعي و اعنياد تقدير و تشكر به عمل مي آيد و از خداوند متعال براي شما سلامتي و بهروزي آرزومندم.
اميد است اينگونه تلاش هاي خالصانه و نوع دوستانه در شرايط سخت و بحراني فعلي تداوم داشته و به عنوان يك راهنماي عملياتي مداخلات اجتماع محور سلامت اجتماعي در شرايط بحران مورد بهره برداري دانشگاه هاي علوم پزشكي قرار گيرد.
دكتر احمد حاجبي
مدير كل دفتر سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد