پلمب آرايشگاه مردانه در شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه پنجم آبان ماه سال 99 و در ادامه روند تشدید نظارت بر اماکن عمومی، پلمب يك واحد پيرايش مردانه به علت عدم رعايت دستورالعمل ها و پروتكلهاي بهداشتي پيشگيري از كرونا ويروس و همچنين فقدان ضوابط بهداشتي لازم توسط كارشناسان واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار انجام گرديد.
لینک کوتاه خبر :