واکسیناسیون توانخواه های موسسه خیریه آل یاسین شهرستان گرمسار انجام شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز هشتم تیر ماه سال 1400 واکسیناسیون تعداد 41 نفر از توانخواه های موسسه آل یاسین این شهرستان انجام شد.
هاشم شاه حسینی کارشناس مسئول واحد بیماریهای واگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار گفت: در این موسسه خیریه تعداد 45 نفر توانخواه و 10 نفر شاغل وجود دارد که در این مرحله تعداد 41 نفر از توانخواه ها واکسینه شدند و 4 نفر مابقی نیز در روز آتی انجام می گیرد.
لینک کوتاه خبر :