همایش پیاده روی به مناسبت هفته ملی سلامت زنان و پوکی استخوان در شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛به مناسبت هفته ملی سلامت زنان و پوکی استخوان، همایش پیاده روی جمعی از پرسنل بانوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی اله صفری از مسیر شبکه بهداشت تا پارک بانوان ( الغدیر ) برگزار گردید .
مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن شرکت در این مراسم، اعلام داشت : پوکی استخوان، یک «بیماری خاموش است» و تا زمان بروز شکستگی، به طور معمول هیچ علائم و نشانهای ندارد و انجام معاینه بالینی و بررسی عوامل خطر ابتلا به پوکی استخوان در تمامی بانوان بالای ۵۰ سال و مردان بالای ۷۰ سال توصیه میشود .
لینک کوتاه خبر :