نماينده تام الاختيار رئیس دانشگاه و مسئول اجراي دستور العمل نقاهتگاه هاي بيماران ترخيصي مبتلا به كرونا منصوب شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طی حکمی از سوی دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دکتر کسائیان معاون آموزشي دانشگاه به عنوان مسئول اجراي دستور العمل نقاهتگاه هاي بيماران ترخيصي منصوب گردید.
در این حکم آمده است:
با سلام و احترام،
با توجه به شايستگي و توانايي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان نماينده تام الاختيار اينجانب و مسئول راه اندازي نقاهتگاه بيماران ترخيصي مبتلا به كرونا منصوب ميشويد. ضروري است به منظور راه اندازي نقاهتگاه از تمامي ظرفيت هاي دانشگاه، نيروهاي سپاه و بسيج، بسيج جامعه پزشكي، بسيج دانشجويان و دانشجويان به خصوص دانشجويان رشته پرستاري و نيز اعضاي هيئت علمي دانشكده پرستاري استفاده و بهره برداري نموده و گزارش اقدامات انجام شده را به دبيرخانه كنترل كروناي دانشگاه ارسال نماييد. اميد است با اتكال به خداوند متعال موفق و پيروز باشيد.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه
همچنین در حکم های جداگانه، دکتر کسائیان نماينده تام الاختيار رئیس دانشگاه و مسئول راه اندازي نقاهتگاه بيماران ترخيصي مبتلا به كرونا، دكتر بهراد پورمحمدي مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و دكتر علي عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار را به عنوان نماينده دانشگاه و مسئول راه اندازي نقاهتگاه بيماران ترخيصي مبتلا به كرونا در شهرستان های دامغان و گرمسار منصوب نمود.