نظارت كارشناسان بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از واحدهاي صنفي سطح شهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنجشنبه بيست و دوم آبان ماه 99 با حضور همتي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان گرمسار، كارشناسان واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان، نمايندگان اصناف، صمت و اماكن عمومي اين شهرستان از واحدهاي صنفي سطح شهر بازديد کردند.
در این بازدید ضمن نظارت بر اجراي محدوديت هاي اعلام شده ستاد ملي مبارزه با كرونا، بر عدم فعاليت اصناف غيرضرور از ساعت 6 عصر، فعاليت ساير صنوف مجاز با رعايت پروتكل هاي بهداشتي، فاصله اجتماعي، استفاده از ماسك و شست و شوی دست ها مواردي مهمي را به كسبه و عموم مردم یادآوری شد.
لینک کوتاه خبر :