نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با نماینده مردم شهرستان های گرمسار، آرادان، ایوانکی در مجلس شورای اسلامی
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح روز پنجشنبه بیست و دوم خرداد ماه سال جاری دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با مطهری نماینده مردم شهرستانهای گرمسار، آرادان، ایوانکی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
در این نشست، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نماینده مردم شهرستانهای گرمسار، آرادان، ایوانکی در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از عملکرد این دانشگاه در حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی و چشم انداز این دانشگاه در زمینه های توسعه بیشتر کیفی، کمی و ارتقاء علمی دانشگاه و جذب اساتید هیات علمی و افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و پیگیری پروژه های عمرانی ارائه نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: سلامت امری است که به همه دستگاههای اجرایی در جامعه مرتبط می شود، لذا سایر ارگان های سلامت محور نیز باید در ارتقای سلامت جامعه به دانشگاه کمک نمایند.
وی با اشاره به اینکه استان سمنان جزء استان های پیشرو در حوزه سلامت است، گفت: بحمدالله با تلاش و کوشش دستاندرکاران حوزه سلامت استان سمنان حتی در دورافتاده ترین روستاهای استان خدمات بهداشتی درمانی به مردم عزیز ارائه می گردد.
دکتر دانائی با تاکید بر تاثیر توسعه بیش از پیش دانشگاه بر ارتقاء سلامت مردم استان، گفت: با همراهی و تعامل حضرتعالی و استفاده از ظرفيت نمايندگان پرتلاش استان در حوزه سلامت دوشادوش یکدیگر برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم عزیز استان تلاش خواهیم کرد.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان و شهرستان های مربوطه، بر تاکید مسئولین شهرستانی به مردم بر رعایت اصول بهداشتی تاکید نمود.
مطهری نماینده مردم شهرستان های گرمسار، آرادان، ایوانکی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده حوزه سلامت استان به ویژه در زمان مبارزه با کرونا ویروس، بیان داشت: بحمدالله خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت این استان ارائه گردیده است که این نشان از ارائه خدمات مطلوب شما و همکارانتان در مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است، که از همه همکارانتان تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منان برای همه دست اندرکاران حوزه سلامت استان توفیق روز افزون را خواستارم.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار، آرادان، ایوانکی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان اوج و شیوع کووید 19 مردم شریف ایران و همچنین استان سمنان نظاره گر تلاش های ایثارگرانه و از خود گذشتگی پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران و همه عزیزان حوزه بهداشت و درمان استان که در این شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند، هستند.
وی از خودگذشتگی و جانفشانی مدافعان سلامت قدردانی و درودی خالصانه به محضر شهدای مدافع سلامت فرستاد.
گفتنی است: در این دیدار یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را همراهی نمود.