موافقت با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مبنی بر اعطای مرخصی تشویقی

 موافقت با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مبنی بر اعطای مرخصی تشویقی

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در نامه‌ای دکتر عسگری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با پیشنهاد دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دبیر ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان مبنی بر اعطای مرخصی تشویقی به همسران کارکنانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا ویروس هستند، موافقت کرد.

 دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با توجه به فعالیت روزافزون پرسنل زحمتکش و فداکار مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درخصوص مبارزه با بیماری کرونا و لزوم حمایت از این عزیزان به منظور حفظ و ارتقاء سلامت روان خود و خانواده محترمشان در نامه‌ای خطاب به مهندس آشناگر استاندار سمنان پیشنهاد اعطای مرخصی تشویقی به همسران کارکنانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا ویروس هستند را ارسال و استانداری سمنان در جهت قدردانی از زحمات و تلاش های این عزیزان با این پیشنهاد موافقت نمود.

 

 

  • کد خبر : 25616
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *