معرفي سرپرستار جديد بخش اورژانس بيمارستان ولايت شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور مسئولين بيمارستان ولايت، از زحمات 12 ساله سيد علي مير علي اكبري سرپرستار سابق بخش اورژانس بيمارستان شهرستان دامغان تقدير و علي عليزاده به عنوان سرپرستار جديد بخش اورژانس بيمارستان ولايت معرفي گرديد.
در اين جلسه تكريم و معارفه دكتر محمدي رئیس بيمارستان ولایت در سخنانی گفت: مديريت بخش اورژانس نسبت به ديگر بخش هاي درماني و غير درماني بيمارستان شرايط خاص دارد.در بخش اورژانس بيمارستان، به عنوان پيشاني سيستم و اولين جايگاه ارائه خدمات به بيماران و مراجعه كنندگان، تمام گروه هاي پزشكان با روش ها و رويه هاي متفاوت حضور و فعاليت دارند، لذا لازم است مدير بخش اورژانس تمام شرايط و اوضاع بيماران و همراهان را در نظر داشته باشد و نظرات منطقي همكاران را بررسي و زير ساختهاي لازم را فراهم نمايد.به همين خاطر مدير و كاركنان بخش اورژانس با بيشترين حجم كار و مشكلات روحي و رواني روبرو هستند.
دكتر محمدي در پايان سخنان ضمن تقدير از زحمات صادقانه سيد علي مير علي اكبري،خطاب به علي عليزاده،سرپرستار جديد بخش اورژانس، گفت: شما بايد با همكاري پرسنل بخش و با استفاده از توان و تجربيات ديگر كاركنان بيمارستان در جهت رفع ناكامي هاي بخش حركت كنيد تا انشاء الله با ارائه خدمات بهينه شاهد ارتقاء سطح خدمات در اورژانس و نهايتا" رضايت مراجعه كنندگان باشيم.