معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پروژه ها ي در حال ساخت این شبکه بازدید کرد

معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پروژه ها ي در حال ساخت این شبکه بازدید کرد

 معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پروژه ها ي در حال ساخت این شبکه بازدید کرد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 17 ارديبهشت ماه سال 99، مهندس كاظمي معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پروژه هاي در حال ساخت اين شبكه (پايگاه اورژانس 115 و خانه بهداشت ) شهرك صنعتي ايوانكي بازدید و ضمن بررسی مراحل ساخت، روند پيشرفت فيزيكي این پروژه ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین موارد مهمي را به پيمانكار و مسئولين اجرائي يادآور و خواستار تسریح در تكميل و ساخت اين دو پروژه شد. 

  • کد خبر : 25993
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *