مراسم گلباران گلزار شهدای شهرستان سرخه برگزار شد

 مراسم گلباران گلزار شهدای شهرستان سرخه برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز شنبه 21 تيرماه سال 99، به مناسبت گراميداشت هفته بهزيستي و جهت احترام به مقام والاي شهدا، مراسم گلباران گلزار شهدا و تجديد ميثاق با امام راحل (ره)و شهداي گرانقدر با حضور اسكندري مدير شيكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه،حجت الاسلام والمسلمین دكتر فاطمي بصير امام جمعه سرخه،ادهم معاون فرماندار و تعدادي از مديران دستگاههاي اجرايي در قطعه شهدا شهرستان سرخه برگزار گرديد.

امام جمعه شهرستان سرخه ضمن تشكر و قدرداني از مدير كل و پرسنل بهزيستي جهت برگزاري اين مراسم گفت:شروع هفته بهزيستي را با گلباران و غبارروبي مزار شهدا شروع كرده و ايثار گري آنها را سرمشق كار خود قرار مي دهيم.
  • کد خبر : 26659
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *