مراسم گلباران گلزار شهدای شهرستان سرخه برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز شنبه 21 تيرماه سال 99، به مناسبت گراميداشت هفته بهزيستي و جهت احترام به مقام والاي شهدا، مراسم گلباران گلزار شهدا و تجديد ميثاق با امام راحل (ره)و شهداي گرانقدر با حضور اسكندري مدير شيكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه،حجت الاسلام والمسلمین دكتر فاطمي بصير امام جمعه سرخه،ادهم معاون فرماندار و تعدادي از مديران دستگاههاي اجرايي در قطعه شهدا شهرستان سرخه برگزار گرديد.
امام جمعه شهرستان سرخه ضمن تشكر و قدرداني از مدير كل و پرسنل بهزيستي جهت برگزاري اين مراسم گفت:شروع هفته بهزيستي را با گلباران و غبارروبي مزار شهدا شروع كرده و ايثار گري آنها را سرمشق كار خود قرار مي دهيم.
لینک کوتاه خبر :