مراسم تقدير روز ماما در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز سه شنبه 16 ارديبهشت ماه سال 99 و به مناسبت (16 ارديبهشت روز جهاني ماما و گراميداشت اين روز) مهندس كاظمي معاون بهداشتي شبكه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار به اتفاق چگيني كارشناس سلامت باروري اين شبكه با حضور در مراكز خدمات جامع سلامت تدبير و شهيد صفري با اهداء لوح تقدير از زحمات و فداكاري ماماهاي شاغل در اين مراكز تقدير و تشكر نمود.
در این مراسم مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با تبریک روز جهانی ماما، گفت: نقش این گروه حساس در مراقبت های بهداشتی و نیز در حوزه درمان و بخش های زنان و لیبر در بیمارستان ها بسیار مهم بوده و امیدواریم با تلاش های این عزیزان همانند گذشته شاهد ارتقاء سطح سلامت در جامعه باشیم.