مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشکده توانبخشی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن در مجتمع آموزشی و کلینیک های تحت پوشش دانشکده برگزار شد.
در این مراسم دکتر هدایتی رییس دانشکده و دکتر صفوی فرخی معاون آموزشی با حضور در دانشکده و کلینیک های تحت پوشش دانشگاه با اهدای لوح و شاخه گل از زحمات بانوان شاغل تجلیل نمودند.
لازم به ذکر است: در این مراسم از رابط امور بانوان و همچنین بانوی با سابقه در دانشکده با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر :