مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشکده توانبخشی

 مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشکده توانبخشی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن در مجتمع آموزشی و کلینیک های تحت پوشش دانشکده برگزار شد. 

در این مراسم دکتر هدایتی  رییس دانشکده و دکتر صفوی فرخی معاون آموزشی با حضور در دانشکده و کلینیک های تحت پوشش دانشگاه با اهدای لوح و شاخه گل از زحمات بانوان شاغل تجلیل نمودند.

لازم به ذکر است: در این مراسم از رابط امور بانوان و همچنین بانوی با سابقه در دانشکده با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد. 

  • کد خبر : 30508
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *