مجموع مبتلایان به کووید19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرز 18000 نفر گذشت

دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

مجموع مبتلایان به کووید19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرز 18000 نفر گذشت

 (از 17 الی 18 اسفند ماه سال جاری)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ 4 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.
 
دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 18003 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.
 
وی تصریح نمود: در ۲۴ ساعت گذشته (از 17 الی 18 اسفند ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 691 نفر رسیده است و سیزده هزار و 312 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 3973 نفر رسید.
 
 
 
  • کد خبر : 30947
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *