كنفرانس كدهاي اخلاق حرفه اي مامايي بصورت وبينار برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛
دكتر مولايي مدير مركز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانس " كد هاي اخلاقي حرفه مامايي" در تاريخ 8/20/ 1399 ساعت 09/00 الي 12/00 بصورت وبينار با شركت 150 نفر از كل كشور برگزار گرديد.
سخنرانان اين كنفرانس دكتر ستاره همامي و فريده ايزدي ثابت بوده اند.
وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس، گروه مامايي (كارشناسي ارشد،كارشناسي، كارداني) بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.
لینک کوتاه خبر :