كنفرانس ترياژ در كوويد19 بصورت وبينار برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر مولايي مدير مركز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانس " ترياژ در كوويد19" درتاريخ 03/ 09 / 1399 ساعت 00 / 09 الي 00 / 12 در سالن جلسات پرديس بين الملل بصورت وبينار با شركت 150 نفر از كل كشور برگزار گرديد.
سخنرانان اين كنفرانس، دكتر مجيد كسايي و دكتر مهدي يار احمدي بوده اند.
وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس کارشناسان پرستاري، اتاق عمل، بيهوشي، هوشبري، فوريتهاي پزشكي و ... بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.
لینک کوتاه خبر :