كميته كرونا ویروس در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد

 كميته كرونا در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به گزارش كرونا ويروس در سطح كشور و لزومي آمادگي تمامی کارکنان حوزه سلامت؛ دومين كميته كرونا شهرستان گرمسار با حضور تمامی پزشكان شاغل در شبكه بهداشت و درمان این شهرستان و مسئولين ستادي در سالن كنفرانس شهيد عامري شبكه بهداشت برگزار  شد.

در ابتداي جلسه دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در رابطه با ارتقاء آگاهي و دانش کارکنان و شهروندان تاكيد و بیان کرد: ترس و دلهره به وجود آمده ناشي از عدم آگاهي مي باشد و تنها با رعايت موازين ساده بهداشتي مي توان اين بيماري را كنترل نمود.

در ادامه حاضرین در جلسه راهكاراها و مسائل مربوطه برای هماهنگي های لازم در خصوص بيماري های واگیر را مطرح نمودند.

  • کد خبر : 25043
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *