كارگاه آموزشي نرم افزار EXAM برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ ايزدي مدير EDC و تحول و نوآوري آموزش دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: روز یکشنبه 22 تیر ماه سال جاری، اولين جلسه آموزشي " برگزاري امتحانات مجازي پايان ترم " در مركز آزمون دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: بنا بر ضرورت و آموزش كارشناسان آموزش و فناوري اطلاعات با نرم افزار (exam) در برگزاري امتحانات به صورت مجازي ، و هماهنگي هاي بعمل آمده در اين گارگاه آموزشي مهندس سمانه كلايي ضمن معرفي نرم افزار، نحوه استفاده از آن به كارشناسان حوزه آموزشي دانشكده هاي تابعه دانشگاه ارائه نمود.
لینک کوتاه خبر :