كارگاه آموزشي صدور احكام برگزار شد

 كارگاه آموزشي صدور احكام برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری، كارگاه آموزشي صدور احكام با حضور كارگزين هاي مسئول صدور احكام در واحدهاي تابعه دانشگاه با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي با موضوع تبيین بخشنامه تغير ضريب 99، افزايش فوق العاده هاي 01 / 12 / 1398 و همچنين بخشنامه هاي جاري در حوزه منابع انساني، در محل سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد مركزي دانشگاه تشكيل گرديد.

 اين جلسه  مقبل رئيس اداره كارگزيني دانشگاه مباحث مورد نظر را تشریح و در پایان به سولات حاضرين در جلسه پاسخ و ابهامات موجود رفع گردید.

  • کد خبر : 26442
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *