قدردانی پلیس راهور نیروی انتظامی از زحمات رئیس و کارشناسان مرکز بهداشت سمنان

 قدردانی پلیس راهور نیروی انتظامی از زحمات رئیس و کارشناسان مرکز بهداشت سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پلیس راهور نیروی انتظامی با حضور در مرکز بهداشت شهرستان سمنان از زحمات رئیس و کارشناسان این مرکز قدردانی کرد.

این قدردانی به مناسبت همکاری کارشناسان مرکز بهداشت در چندین نوبت پیرامون مراقبت های پیشگیری از کرونا ویروس، آموزش و نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی دست ها در طی اعزام به خدمت سربازی مشمولین وظیفه، کادر شاغل درپلیس راه سمنان و نیز رانندگان اتوبوس های اعزامی انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان در این نشست بیان داشت: بنابر رسالت خویش در امر آموزش و اجرای پروتک های بهداشتی سعی می نماید هرچه سریع تر این بیماری رخت بربسته و سلامتی درجامعه به ارمغان آورده شود.

لازم به ذکر است: از دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، دکتر معانی مسئول واحد مبارزه با بیماری ها، باجان و صائمی کارشناسان مبارزه با بیماری ها، آدینه وند و شجاع مراقبین بهداشتی قدردانی شد.

  • کد خبر : 27310
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *