قدردانی نیروی انتظامی سمنان از رئیس و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان

 قدردانی نیروی انتظامی سمنان از رئیس و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در دیداری از ارائه مراقبت های بهداشتی به 230 نفر مشمول خدمت سربازی تقدیر شد.

دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان میزبان سروان بختیان رئیس اداره اعزام و سروان حافظی رئیس اداره پزشکی نظام وظیفه بود.

در این نشست رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان گفت: در مبارزه با کرونا ویروس، شاهد همکاری سایر اقشار، نیروهای مردمی و سازمان ها هستیم که پابه پای مرکز بهداشت خدمات ارزنده ای را در پیشگیری از ابتلای به کرونا ارائه می نمایند.

مهمانان نیز از خدمات شایان مرکز بهداشت سمنان در انجام مراقبت های پیشگیرانه کووید19 به 230 نفر سرباز اعزام شده در تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت، با اهدای لوح تقدیر مراتب تشکر خود را اعلام نمودند.

  • کد خبر : 25927
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *