قدردانی معاون بهداشتی وزیر بهداشت از حوزه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشتی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه ای از جامعه بهداشت محیط و حرفه ای در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
با سلام و احترام؛
فرصت را غنیمت شمرده تا در این روزهای سخت شیوع بیماری کرونا از سخت کوشی، ممارست و تلاش مجاهدانه کلیه اقشار ستادی و عملیاتی بهداشت محیط و حرفه ای کشورمان در مواجه و مقابله با کووید-19 که با حرکت جهادی عظیم و افتخارآمیز، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند، تقدیر نمایم. جای بسی مباهات و افتخار است مقام معظم رهبری در بیانات ارزشمند خود در 21 اردیبهشت ماه سال جاری از این جهاد عظیم توفیقات بدست آمده یاد نموده و آن را در زمره کارهای حقیقتا بزرگ و درخور قدردانی، تلقی نموده و مورد تفقد و تکریم خویش قرار دادند.
در این پاندمی، همکاران عزیز این حوزه با تلاش شبانه روزی و با هدف عالیه تامین، حفظ و ارتقاء عالی ترین درجه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در بخش های صنفی و صنعتی کشور نقش بسیار چشمگیری را ایفا نموده اند.
نظر به این که تا مهار کامل این بیماری راه به نسبت دشواری در پیشرو داریم و طبق توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب، لحظه ای نباید از فعالیت ها کاسته شود تا مبادا شعله ای جدید از بیماری، دامن گیر کشور گردد. در آخر اینجانب به مصداق لم یشکرالمخلوق لم شکرالخالق ضمن تقدیر از تلاش مجدانه همکاران محترم بهداشت محیط و حرفه ای در اقصی نقاط کشور، موفقیت روزافزون این عزیزان در خدمت به مردم شریف و عزیز ایزان را از خداوند متعال خواهانم.
دکتر علیرضا رئیسی
معاون بهداشتی وزیر بهداشت