قدردانی مسئولان شهرستان آرادان از پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت

 قدردانی از پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت آرادان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت سال 1399 به مناسبت هفته سلامت در مراسمي با حضور صفری معاون فرماندار، عربی رئیس آموزش و پرورش و دکتر مولایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان از پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت آرادان با اهدای گل و اقلام بهداشتی قدردانی شد.

در این آیین صفری معاون فرماندار شهرستان آرادان ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامتف نقش حوزه بهداشت را در پیشگیری و آموزش بیماری ها به ویژه کنترل بیماری کرونا ویروس مهم تلقی نمود.

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 25863
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *