قدردانی مدیر کل استاندارد استان از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت استان سمنان

 قدردانی مدیر کل استاندارد استان از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، عباس رستمی مدیر کل استاندارد استان سمنان با ارسال پیامی به دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از زحمات و تلاش های وی و تمامی مدافعان سلامت استان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

نِعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ‏ الْأَمْنُ وَ الْعَافِيَة

پیامبر(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: دو نعمت است که ناشناخته است: امنیت و تندرستی.

 

جناب آقای دکتر نوید دانائی

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

سلام و درود بر شما که در این روزهای سخت، متعهدانه و ایثارگرانه در صف اول مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفته اید. شما عزیزان، جان با ارزش خود را به میدان آورده اید تا از هموطنان محافظت کرده و انسانیت را بسیار زیبا معنا می کنید. از خودگذشتگی و فداکاری شما ستودنی است و زبان و قلم از بیان آن قاصر است. بدین وسیله اینجانب به نمایندگی از کارکنان این اداره کل از تلاش ها و زحمات کادر پزشکی و درمانی در همه بخش های دولتی و خصوص صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می نمایم. سلامتی و عزت یکایک شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

 

عباس رستمی

مدیرکل

 

  • کد خبر : 25806
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *