قدردانی رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنج شنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، به پاس قدردانی از زحمات و خدمات بی شائبه کارکنان حوزه سلامت استان سمنان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی قدرتی رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه استان سمنان به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین یزدان جمشیدی معاونت سلامت و امور بیمههای این مرکز با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه دیدار کردند.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم و آرزوی طاعات و عبادات، بیان نمود: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا ویروس در استان، تعامل و همیاری با حوزه سلامت و همچنین ایجاد فضایی آرام و معنوی با استفاده از مفاهیم دینی، نقش مهمی در کاهش استرس و اضطراب ناشی از این بیماری در جامعه دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطر نشان کرد: روحانیون معزز، ائمه جمعه و جماعت در هفتههای گذشته برای مهار و مقابله با کرونا ویروس بسیار موفق عمل کردند و تلاش روحانیون عزیز ستودنی و ارزشمند است. فضای همدلی که ائمه جمعه و روحانیون با مردم برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان ایجاد کردند، قابل ستایش است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی قدرتی رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه استان سمنان از زحمات جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آموزش، اطلاع رسانی، پیشگیری، مراقبت و درمان بیماران ناشی از بیماری کروناویروس قدردانی کرد.
رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه استان سمنان گفت: فضای مثبت توأم با قدردانی ایجاد شده در کشور پیرامون زحمات دست اندراران حوزه سلامت، نشان از اهمیت موضوع و قدرشناسی مردم نسبت به این زحمات بزرگ است.
وی در ادامه افزود: مرکز خدمات حوزههای علمیه استان سمنان آمادگی خود را در جهت هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آموزش، اطلاع رسانی و... اعلام نموده و امیدواریم با دقت آحاد مختلف مردم و با تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان حوزه سلامت، شاهد کاهش بیش از پیش این بیماری در کشور و به تبع آن در استان عزیزمان باشیم.
لازم به ذکر است: حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی قدرتی رئیس مرکز خدمات حوزههای علمیه استان سمنان با اهدای لوح تقدیری به دکتر دانائی رئیس دانشگاه به نمایندگی از جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از زحمات کارکنان حوزه سلامت استان قدردانی کرد.