قدردانی رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان از مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

قدردانی رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان از مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، حجت الله یحیایی معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل و رئیس دبیرخانه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان به اتفاق جمعی از اعضای هیات رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و کارشناسان ستادی مدیریت روابط عمومی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو نمود.

در این نشست که دکتر جندقی معاون بهداشتی و یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی بیان نمود: جایگاه روابط عمومی در سازمان بسیار مهم و تاثیرگذار است به ویژه در حوزه سلامت، به طوری که برقراری ارتباط دوجانبه و موثر بین مدیران و کارکنان دانشگاه با مراجعین و خدمت گیرندگان حوزه سلامت بدون روابط عمومی پویا و کارآمد امکان پذیر نیست.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح نمود: توجه و اهمیت قائل شدن برای حوزه روابط عمومی از جانب مدیران و همچنین مطالعه، پژوهش و بررسی محیط پیرامون و بروز بودن کارکنان روابط عمومی در ارتقاء موقعیت و جایگاه این حوزه تاثیر بسزایی دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیر، کارکنان ستادی و مسئولین روابط عمومی های واحدهای تحت پوشش دانشگاه، در خصوص اهمیت و نقش روابط عمومی بیان کرد: روابط عمومی، آیینه تمام نمای سازمان است و نقش مهمی در اطلاع رسانی رویدادهای این دانشگاه دارد و کارکنان این حوزه برای ایفای نقش خود در روابط عمومی باید ابزار مناسب بکار برند که بر اساس نیاز مراجعین و خدمت گیرندگان باشد و رضایت خاطر آن ها فراهم شود.

یحیایی معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل و رئیس دبیرخانه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان به نمایندگی از دکتر خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان و شریفی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی، هفته ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفته و از زحمات مدیر، کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه در روزهای سخت و پرتنش شیوع کرونا ویروس قدردانی کرد.

یحیایی رئیس دبیرخانه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان نقش حوزه روابط عمومی را در امر اطلاع رسانی درخصوص بیماری کرونا ویروس و همچنین بر ایجاد و برقرای آرامش در دوران همه گیری این ویروس را مهم دانست.

مهدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ضمن قدردانی از توجه ویژه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به حوزه روابط عمومی بیان داشت: بحمدالله حوزه روابط عمومی این دانشگاه از حمایت های همه جانبه و پشتیبانی‌های خوب و دلگرم کننده ریاست محترم و معاونین گرامی و مدیران محترم دانشگاه برخوردار بوده و امیدوارم این نگرش مطلوب مدیران جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرلوحه‌ای برای سایر سازمان ها و ادارات باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ادامه داد: همکارانم در تمامی حوزه های تحت پوشش دانشگاه نقش موثر و تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف و برنامه‌‌های دانشگاه به ویژه در اطلاع رسانی پیرامون بیماری کرونا ویروس دارند که روز ملی“ ارتباطات و روابط عمومی ” بهانه ای برای قدردانی از زحمات این عزیزان است. 

در پایان این نشست رئیس دبیرخانه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان به نیابت از دکتر خجسته پور رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیر و کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.

 

 

 

  • کد خبر : 31834
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *